Halaman

Pengikut

Ahad, 6 Mei 2012

♥ HEBATLAH KERANA ALLAH.♥

Dia baik, saya tidak.
Dia alim, saya tidak.
Dia hebat, saya tidak.
Dia cantik, saya tidak.
Dia menawan, saya tidak.
Dia menarik, saya tidak.
Dia tumpuan, saya tidak.
Dia rebutan, saya tidak.
Dia solehah, saya tidak.
Dia semuanya, saya pastinya tidak.

>>> Jangan.. jangan kita menilai dia dan kita.. yang menilai bukanlah kita selayaknya.. tapi, hanya Allah yang BERHAK.. kita hanya mampu doa, usaha, tawakkal.. ingat, kita bukan dalam PERSAINGAN mencari mana yang baik, dan MENGHUKUM kita yang tak baik..kita hidup di dunia, untuk saling melengkapi.. saling memberi apabila mampu, dan berkongsi selagi terdaya.. duhai hati, jangan MENINGGI DIRI dan jangan terlalu MERENDAH DIRI.. ingat, Allah saja yang layak untuk menilai dan kita tidak punya skala sempurna untuk menilai.. Allahurabbi…

p/s : NILAIAN Allah adalah yang TERBAIK..♥

by: kisah wanita

Tiada ulasan:

Catat Ulasan